Ügyfélszolgálat

Panasz bejelentése

1. lépés

2. lépés

3. lépés

Válasszon kategóriát:

Itt küldheti el reklamációját - további infók a főoldalon

1. lépés

2. lépés

3. lépés



Személyes adatok

Cégnév:
Vezetéknév*:
Mobil*:
Keresztnév*:
Cím (utcanévvel és irányítószámmal)*:
Email*:

Termékadatok:

Rövid típus*:
Sorozatszám*:
Vásárlás dátuma*:
Panasz esetén, kérjük, csatolja a nyugta vagy a garancialevél szkennelt változatát vagy digitális kamerával készült fényképét.
Csatolmány:
Probléma leírása:
A hibabejelentés elküldésének alapvető tudnivalói:

  1. Minden bejelentést az Ügyfélszolgálat vizsgál ki munkaidőben, azaz hétfőn 08:00 és 18:00 között, keddtől csütörtökig 09:00 és 17:00 között illetve pénteken 09:00 és 16:00 között (téli időszámítás esetén) vagy 09:00 és 14:00 között (nyári időszámítás esetén).
  2. A készülék részletes adatai, gyártási ideje megtalálhatóak a garancialevélen, illetve a típustáblán a készüléken.
  3. Az ügyintézéshez a vásárlást igazoló számla szkennelt, vagy fényképezett változatát a bejelentéskor fel kell tölteni.
  4. Kérjük pontosan adja meg telefonszámát és email címét, hiszen munkatársaink azokon tudják Önnel felvenni a kapcsolatot.
  5. Az, hogy bejelentését elküldi nekünk nem jelenti, hogy mi azt automatikusan el is fogadjuk.
  6. A garanciális feltételek alapján a szerviz minden indokolatlan kiszállásának költségét a bejelentőre terheljük.
  7. Kérjük körültekintően töltse ki az űrlapot és egyértelműen adja meg a hiba leírását.
  8. A BSH Kft nem felelős semillyen tekintetben a felhasználó által tévesen megadott adatokból származó kárának.
  9. Engedélyezem, hogy az általam megadott adatokat a BSH Kft. a törvények által megszabott módon felhasználja.
Küldés

1. lépés

2. lépés

3. lépés



Személyes adatok

Cégnév:
Vezetéknév*:
Mobil*:
Keresztnév*:
Cím (utcanévvel és irányítószámmal)*:
e-mail*:

Termékadatok:

Rövid típus (lásd az adattáblát)*:
Sorozatszám*:
Vásárlás dátuma*
Felállítási dátum*
Panasz esetén, kérjük, csatolja a nyugta vagy a garancialevél szkennelt változatát vagy digitális kamerával készült fényképét.
Csatolmány:
Probléma leírása:
A hibabejelentés elküldésének alapvető tudnivalói:

  1. Minden bejelentést az Ügyfélszolgálat vizsgál ki munkaidőben, azaz hétfőn 08:00 és 18:00 között, keddtől csütörtökig 09:00 és 17:00 között illetve pénteken 09:00 és 16:00 között (téli időszámítás esetén) vagy 09:00 és 14:00 között (nyári időszámítás esetén).
  2. A készülék részletes adatai, gyártási ideje megtalálhatóak a garancialevélen, illetve a típustáblán a készüléken.
  3. Az ügyintézéshez a vásárlást igazoló számla szkennelt, vagy fényképezett változatát a bejelentéskor fel kell tölteni.
  4. Kérjük pontosan adja meg telefonszámát és email címét, hiszen munkatársaink azokon tudják Önnel felvenni a kapcsolatot.
  5. Az, hogy bejelentését elküldi nekünk nem jelenti, hogy mi azt automatikusan el is fogadjuk.
  6. A garanciális feltételek alapján a szerviz minden indokolatlan kiszállásának költségét a bejelentőre terheljük.
  7. Kérjük körültekintően töltse ki az űrlapot és egyértelműen adja meg a hiba leírását.
  8. A BSH Kft nem felelős semillyen tekintetben a felhasználó által tévesen megadott adatokból származó kárának.
  9. Engedélyezem, hogy az általam megadott adatokat a BSH Kft. a törvények által megszabott módon felhasználja.
Küldés